3 Ocak 2011 Pazartesi

yeni yıl yeni kayıt...

merhaba yeni yıl merhaba yeni gün...
yılbaşı kutlamalarını sevmem ben.
hep değişik bir hüzün olur.
neden o kadar coşkuyla karşılanır onu da anlamam bi türlü.
o zaman her yeni gün için bir önceki gece kutlama yapalım dimi?
bana göre yeni yıl yeni bir günden başka bir şey değil.
her yeni gün de yeni bir hayat benim için.
hafızam olmasaydı dünü hatırlamazdım.
zaten yarını da bilmiyorum.
o yüzden benim yeni yılda yapılacaklar listem olmadı hiç.
bi listem var arada sırada güncelliyorum
adı 'ölmeden önce yapılacaklar listesi'
ne zaman öleceğimi bilmediğim için o listedekileri hızlıca yapıp bitirmek için motivasyon oluyor bana:)
listedekilerin çoğunu bitirdim. arasa sırada güncelleyip yeni maddeler eklerdim eskiden.
sonra farkettim ki uzun zamandır güncellemiyorum.
coğu bitti zaten demiştim ya. işin kötü tarafı yeni madde eklemiyor olmam...
ne istediğimi bilmiyor muyum yoksa herşey istediğim gibi mi?
istediğim bir şey yok diyemem. istediğim çok şey var aslında ama neyi gerçekten istediğimi bilmiyorum.
emin olsam ekliycem listeye ama sonra vazgeçip kendimi utandırmak istemiyorum.
cünkü listeye eklenince yapmak şart! başlanan kitaptan sıkılıp da bitirmeden bırakmamak gibi bi prensip benim için...
sıkıldığım kitabı neden okumak için zaman kaybediyorum onu da bilmiyorum ya :)
yeni yıl, yeni yıl coşkusu demiştik ya. insanlar yeni yıldan çok şey bekliyor.
umutlar tavan yapıyor yeni yıl oncesi... aynı çosku her yeni gün öncesi yaşansa insanlar daha çalışkan ve daha mutlu olur diye düşünüyorum...

bu gece oturup düşünmeye karar verdim.
aylar belki yıllar sonra ilk defa 'ölmeden önce yapılacaklar' listemi güncelleyeceğim...
belki burdan paylaşırım belki de bilmiyorum ben yaptıkça sen haberdar olursun zaten...

sevgiler, mutlu bugünler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder