15 Şubat 2011 Salı

eski sevgili...

cok sevdim seni. belki de seni sevmeyi ben seçmedim. sen öyle yaramaz öyle baştan cıkarıcı öyle bağlayıcıydın ki senden vazgecemedim. vazgecemeyince sevdiğimi sandım.
yıllarca flört ettik seninle. ama kusura bakma evlenmek istemiyorum seninle.!
seninle güzel şeyler yaşadık diyemem. ben sadece güzel olduklarını düşündüm. sen değildin. yaşattıkların değildi. senden nefret etmek istiyorum hala edemiyorum. midemi bulandırıyorsun artık.

2 gündür yoksun. ortak arkadaşlarımızla görüşmemek için elimden geleni yapıyorum. senin olabileceğin yerlere gitmiyorum. kendimi izole ettim. acım didene artık vucudum seni istemeyene kadar senden uzakta durmaya kararlıyım... bazen seni o kadar özlüyorum ki. seni aramak istiyorum. aramıyorum. başkalarını arıyorum...seni sömürmek yerine başkalarını yiyorum bitiriyorum. sensizlik beni perişan etmeyecek. eski sevgililerin gibi sensizlikten kilo almayacağım. kendime daha iyi bakacağım.
buraya yazıyorum kendime söz veriyorum!

Artık yoksun. umarım herkes seni terkeder!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder