23 Mayıs 2011 Pazartesi

datekolik:))

çok date(!)im olmadı benim.. olmadı diye üzüldüm mü? hayır..
arkadaşlarımın trajik flörtleri ilk ikinci buluşmaları bana yettti de arttı:) bi yerde yalnız otururken yan masadaki çiftin kaçıncı buluşmada olduklarını tahmin edebiliyorum garip bi şekilde.. vucut dili ele veriyor kendini..
bazıları çok uyumlu birbirinin gözünün içine bakıyor. karşısındakini öpmek için can atıyor.. bazılarında kız veya adam çok bayık bazılarında ikisi de fena...belli ki arkadaş hatrına ikinci şans tanıyorlar birbirlerine ama en vahim en tahammül edemediğim iki taraftan birinin durmadan bıkmadan konuşması susmaması hatta hatta atıp tutması. Gözlemlediğim kadarıyla bunu en çok erkekler yapıyor. Yanlış yapıyorsunuz! eziklik yapmayın kendinizi beğendirmeye bu kadar kasmayın.. biraz da karşınızdakini dinleyin bakalım siz beğenecek misiniz? hem hiç düşündünüz mü bu siz bu kadar konuşurken karşınızdaki kız nasıl kaçıp gitme planları yapıyor biliyormusunuz? şişşşşt.. yan masadaki çocuk o kadar çok konuştun ki ben bile dayanamadım kalktım... karşındaki kıza yazık diil mi cocuuumm! insaf!
bi de sütten ağzı yanmış yeni yoğurdu üfleyerek yiyen erkek tipleri.. siz de cok fenasınız yahu! en vahim durumda olan sizlersiniz bence:) hiç bi adam (müstakbel)sevgiliye eski nişanlısının annesinin nişan alışverişinde neler istediğini alışveriş yapmamak için ayrıldığını anlatır mı? anlatan oluyor emin olun.. :) gözlerimle görüp kulaklarımla işittim. evet inanamadım acaba arkdaşlar mı dedim ama hayır. adam lafını bitirip kızın elini öptü "seninle tanıştığım için çok şanslıyım". acaba kız seninle tanıştığı için şanslı mı?


sex sex sex! hadi kapatın!
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder